Białystok:
DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO
SAMODZIELNEGO SZPITALA MIEJSKIEGO IM. PCK W BIAŁYMSTOKU
Numer ogłoszenia: 156648 - 2011; data zamieszczenia: 14.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Szpital Miejski im. PCK , ul. Sienkiewicza 79, 15-003 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6545797, faks 085 6648519.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO SAMODZIELNEGO SZPITALA MIEJSKIEGO IM. PCK W BIAŁYMSTOKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku do laboratorium, oddziały internistyczne, poradni gastrologicznej, poradni kardiologicznej Samodzielnego Szpitala Miejskiego im. PCK w Białymstoku. 2.Asortyment oraz ilości zamawianego sprzętu określono w załączniku nr 2 do SIWZ. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia od 1 do 6.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 3 490 zł W przypadku składania ofert częściowych, wadium na poszczególne części wynosi: a) Pakiet nr 1 - 220 zł b) Pakiet nr 2 - 50 zł c) Pakiet nr 3 - 170 zł d) Pakiet nr 4 - 50 zł e) Pakiet nr 5- 1350 zł f) Pakiet nr 6 - 1650 zł 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Kredyt Bank S.A. I O/B-stok, nr 11 1500 1083 1210 8008 7995 0000, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w sekretariacie Zamawiającego ul. Sienkiewicza 79 (oryginał), a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty lub też oryginał załączyć do oferty. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 22.06.2011 do godz. 09.45. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie zamawiającego. 5. Dokument wadialny wystawiony w formie papieru wartościowego winien obejmować swoim zabezpieczeniem okres, co najmniej liczony od daty upływu terminu składania ofert (włącznie) przez 30 dni (włącznie). Objęcie okresem zabezpieczenia wadialnego krótszym będzie uznane za niezłożenie wadium wymaganego w SIWZ i będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z przetargu. 6. Dokument wadialny wystawiony w formie papieru wartościowego winien przewidywać przepadek wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 5 ustawy. 7. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania. 8. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w okolicznościach przewidzianych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po zawarciu umowy z wykonawcą, którego ofertę wybrano lub po unieważnieniu przetargu, lecz nie później niż następnego dnia po upływie terminu związania ofertą. 10. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert, wykonawca wycofa się z przetargu, zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 3 dni od daty pisemnego zawiadomienia o wycofaniu się.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
sprawdzając czy wykonawca dany warunek spełnia/nie spełnia na podstawie złożonej z ofertą koncesji lub zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem , jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
sprawdzając czy wykonawca dany warunek spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego z ofertą wykazu wykonanych, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 3 dostaw z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz złożeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ - załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpck.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Szpital Miejski im. PCK , ul. Sienkiewicza 79, 15-003 Białystok ( III piętro) sekretariat..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2011 godzina 09:45, miejsce: Samodzielny Szpital Miejski im. PCK , ul. Sienkiewicza 79, 15-003 Białystok ( III piętro) sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - sprzęt laboratoryjny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. probówki zawierające antykoagulant muszą być czytelnie opisane rodzajem antykoagulantu, muszą mieć wyraźny znacznik do którego pobiera się krew, muszą być okrągłodenne, 2. probówki do hematologii muszą zawierać rozpylony antykoagulant, 3. zestaw do OB: - rurki opadowe muszą mieć czytelną podziałkę ,muszą być zabezpieczone przed wypłynięciem krwi z rurki opadowej, kołnierz zabezpieczający nie może utrudniać odczytania skali - po wciśnięciu rurki opadowej do probówki, w rurce opadowej nie mogą tworzyć się pęcherze powietrza - rurka opadowa nie może być wciskana na siłę do probówki 4. korki w probówkach do koagulologii nie mogą wyskakiwać po dodaniu krwi do probówki, 5. kolory korków nie mogą powtarzać się na probówkach do różnych badań, 6. probówki do danego badania nie mogą mieć różnych kolorów korków, 7. pojemności probówek muszą być zgodne ze specyfikacją, 8. bagietki plastikowe muszą być równe na całej długości, bez przewężeń, łopatek, harpunów na końcach 9. strzykawki do gazometrii muszą posiadać zatyczkę uniemożliwiającą wypływanie krwi po pobraniu 10. probówki do mikrometody muszą składać się z probówki i kapilary 11. Czasomierz laboratoryjny - z alarmem odmierzający czas w zakresie od 0 do 99 min. 59. sek., z dokładnością ustawienia do 1 sek..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 -pipety automatyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: automatyczne pipety stało pojemnościowe, autoklawowane z wyrzutnikiem końcówek i wydmuchem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - zamknięty system pobierania krwi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamknięty system pobierania krwi musi być systemem próżniowo-aspiracyjnym 2. Cały Pakiet musi pochodzić od tego samego producenta.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - statywy i pojemniki do transportu probówek z krwią i moczu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemnik do transportu probówek lub pojemników z moczem musi: - mieć uchwyt do przenoszenia - być wyposażony w walizkowe zamknięcie pokrywy i zamknięcie na kluczyk - być łatwy do dezynfekcji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5- strzykawki, igły, nakłuwacze, cewniki, przyrządy do płynów i krwi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Strzykawki wykonane z polipropylenu PP korpus, polietylenu PE tłok kontrastujący umożliwiający dokładną kontrolę wizualną podawanego leku, strzykawki posiadają czytelną i niezmywalną skalę, stożek Luer zbieżność 6:100 kompatybilny z igłami J.U. położenie stożka strzykawka 2ml centrycznie, strzykawki 5ml,10ml,20ml, nie centrycznie, podwójna kryza na korpusie strzykawki, uniemożliwiająca przypadkowe wysuniecie tłoka, opakowania jednostkowe typu blister pack, opakowania pośrednie małe pudełka (opak. 100szt.) jeden rozmiar w każdym asortymencie, na opakowaniu jednostkowym nr serii i data ważności, okres ważności 3 lata, łatwy i płynny przesuw tłoka, oraz dobra szczelność między tłokiem i korpusem, strzykawki są jałowe, apyrogenne i nietoksyczne sterylizowane tlenkiem etylenu, na pojedynczej strzykawce nadrukowana informacja z nazwą producenta (rozszerzona skala: strzykawka 2ml skala do 3ml; strzykawka 5ml skala do 6ml; strzykawka 10ml skala do 12ml; strzykawka 20ml skala do 24ml - dotyczy poz. 4-7). 2.Nakłuwacze muszą być igłowe, automatyczne, igła po nakłuciu musi cofać się do obudowy nakłuwacza, głębokość nakłucia musi być zgodna ze specyfikacją - dotyczy poz. 25..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kaniule do długotrwałego podawania płynów i leków z dodatkowym portem do iniekcji wykonana z poliuretanu, posiada: samozamykający się zawór górnego portu, paski kontrastujące w promieniach RTG, duże skrzydełka zapewniające dobrą stabilizację kaniuli, posiada komorę z hydrofobową membraną hemostatyczną zintegrowaną z koreczkiem luer lock, gdzie trzpień zamykający światło kaniuli znajduje się poniżej krawędzi koreczka, międzynarodowy kod kolorów, rozmiary: 24G dł. 19mm; 22G dł. 25mm; 20G dł.25mm; 20G dł. 33mm; 18G dł.33mm; 18G dł.45mm - dot. poz. 1 - 4. Wymagane jest, aby kaniule, koreczki, mandryny i bezigłowy system pochodziły od jednego producenta w celu zapewnienia kompatybilności i szczelności połączeń. 2.Wyroby flizelinowe winne być wykonane z antyelektrostatycznej włókniny o min. gramaturze 24g/m²..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.