Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Szpital Miejski im. PCK , ul.
Sienkiewicza 79, 15-003 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6545797, faks 085
6648519.
- Adres strony internetowej zamawiającego:
www.szpitalpck.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki
zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWĘ
MATERIAŁÓW RTG DO SAMODZIELNEGO SZPITALA MIEJSKIEGO IM. PCK W BIAŁYMSTOKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów RTG do pracowni RTG
Samodzielnego Szpitala Miejskiego im. PCK w Białymstoku (mieszczących się przy
ul. Bema 2) zgodnie z przewidywanym zapotrzebowaniem oraz wymogami dotyczącymi
ich jakości przedstawionymi w załączniku nr 2..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.10-3, 24.93.12.30-0,
24.93.12.40-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w
miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat
wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium oraz zabezpieczenia
należytego wykonania umowy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania
takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -
zrealizowali z należytą starannością, w ostatnich trzech latach przed dniem
wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, min. 3 zamówienia na dostawy
materiałów RTG, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom,
stanowiącym przedmiot zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i
finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w przypadku, gdy zapłata nastąpi
w ciągu 30 dni od daty dostawy i wystawienia faktury; 4) nie podlegają
wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1
i 2 ustawy, Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie
dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony
nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 2)
oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których
mowa w art. 22, ust. 1 pkt. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo o
zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z
art. 24 ust. 1 i 2 (wg załącznika nr 3); 3) wykaz wykonanych dostaw, w okresie
ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie
zamówienie, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie,
odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom, stanowiącym przedmiot
zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania, odbiorców (wg Załącznika
nr 4) oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie,
4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 1)
składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5) Jeżeli w kraju
pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 5), zastępuje
się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem,
właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego
lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Zamawiający wezwie
wykonawców, którzy w terminie składania ofert nie złożyli oświadczeń i
dokumentów określonych w pkt 2 SIWZ lub którzy złożyli dokumenty zawierające
błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich
uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.szpitalpck.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia
można uzyskać pod adresem: Samodzielny Szpital Miejski im. PCK , 15-003
Białystok, ul. Sienkiewicza 79 , tel./fax (085) 66-48-519.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 20.01.2009 godzina 09:45, miejsce: Samodzielny Szpital Miejski
im. PCK , 15-003 Białystok, ul. Sienkiewicza 79 , sekretariat pok. 302.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusw 3758 (20090112) __________
Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.
http://www.eset.pl lub http://www.eset.com