Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Szpital Miejski im. PCK ,
ul. Sienkiewicza 79, 15-003 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085
6545797, faks 085 6648519.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpck.bialystok.home.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA APARATURY I SPRZĘTU MEDYCZNEGO DO SAMODZIELNEGO SZPITALA MIEJSKIEGO IM. PCK W BIAŁYMSTOKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa w miejsce wskazane przez
Zamawiającego fabrycznie nowej nieużywanej aparatury i sprzętu
medycznego wraz z montażem, uruchomieniem, przeszkoleniem pracowników w
zakresie praktycznej obsługi..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.50.00-1, 33.15.80.00-2, 33.16.81.00-6, 33.18.21.00-0, 33.19.41.10-0, 38.43.45.70-2, 42.93.11.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy :
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -
zrealizowali z należytą starannością, w ostatnich trzech latach przed
dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, min. 3 zamówienia
na dostawy aparatury i sprzętu medycznego odpowiadających swoim
rodzajem i wartością dostawom, stanowiącym przedmiot zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia w przypadku, gdy zapłata nastąpi w ciągu 30 dni od
daty dostawy i wystawienia faktury;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na
podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg
formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu: Oferta:
1) Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 ); 2) Dokumenty
potwierdzające, że zaoferowana aparatura i sprzęt medyczny, dopuszczony
jest do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach
medycznych (Dz. U. z 2004r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.); deklaracja
zgodności lub certyfikat CE dla oferowanego sprzętu.
3) Oświadczenie o udzielonym okresie gwarancji na aparaturę i sprzęt
medyczny.
4) Wykaz autoryzowanych punktów serwisowych (nazwa, adres, Tel/fax)
rozmieszczonych na terenie Polski.
5) Szczegółowe informacje o oferowanym sprzęcie: prospekty, foldery,
instrukcję w języku polskim oraz prospekt z danymi technicznymi dla
oferowanego sprzętu.
2. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału
w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne
zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy
przed terminem składania ofert; 2) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt.
1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo o zamówień publicznych i o
nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2
(wg załącznika nr 4); 3) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada
uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz
nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy : a) aktualnych
zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca
nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie
zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert; b) aktualnej informacji z
Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.
4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert; c) aktualnej informacji z
Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.
9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4) wykaz wykonanych dostaw,
w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o
udzielenie zamówienie, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym
okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom,
stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat
wykonania, odbiorców (wg Załącznika nr 5) oraz dokumenty
potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie, 5) Jeżeli
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2
ppkt. 1) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z
prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości. 6) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w
którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się
dokumentów, o których mowa w ppkt 5), zastępuje się je dokumentem
zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem
sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
3. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w terminie składania ofert nie
złożyli oświadczeń i dokumentów określonych w pkt. 2 SIWZ lub którzy
złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym
terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie
postępowania lub oferta podlega odrzuceniu
Złożenie przez oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę
dokumentów albo nierzetelnych oświadczeń, mających istotne znaczenie
dla prowadzącego postępowanie, zagrożone jest kara pozbawienia wolności
do lat 3 (art.. 233 § 1 KK) i zgodnie z przepisami art.24. ust.2 pkt. 2
ustawy Prawo Zamówień Publicznych spowoduje wykluczenie oferenta z
dalszego postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpck.bialystok.home.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Szpital Miejski im. PCK
ul. Sienkiewicza 79
15-003 Białystok
sekretariat pok.302.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2009 godzina 11:45, miejsce: Samodzielny Szpital Miejski im. PCK
ul. Sienkiewicza 79
15-003 Białystok
sekretariat pok.302.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: analizator.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: analizator hematologiczny 5 diff 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.70-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wirówka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wirówka laboratoryjna.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.93.11.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: aparatura do terapii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat do elektroterapii - 2szt
aparat do terapii przeciwbólowych -1szt
aparat do magnetoterapii - 1szt
stymulator do terapii porażeń -1szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.80.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: przyrządy do fizykoterapii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zespolony rotor kończun górnych i dolnych - 1szt
fotel do ćwiczeń oporowych -1szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: popmy infuzyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pompa infuzyjna jednostrzykawkowa -2szt
pompa infuzyjna objętosciowa perystaltyczna -4szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: videokolonoskop.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Videokolonoskop współpracujący z procesorem cv 165 -1szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.81.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: durządzenia medyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: defibrylator dwufazowy -2szt
rejestrator EKG -3szt współpracujące z systemem World Holter.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0, 33.12.32.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ssaki chirurgiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ssak chirurgiczny 2 szt
ssak chirurgiczny o dużej sile ssania 1 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.22.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: wózek do mycia chorych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wózek do mycia chorych 3 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: monitor kompaktowy stacjonarno - przenośny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: monitor kompaktowy stacjonarno - przenośny - 4 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Nebulizator, respirator.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inhalator pneumatyczny przystosowany do pracy ciągłej - 1 szt
respirator transportowy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.15.74.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Urządzenie myjące.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie do mycia i dezynfekcji naczyn sanitarnych 1 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.