Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Szpital Miejski im. PCK ,
ul. Sienkiewicza 79, 15-003 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085
6545797, faks 085 6648519.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpck.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA OSPRZĘTU ENDOSKOPOWEGO DO PORADNI GASTROENTEROLOGICZNEJ SAMODZIELNEGO SZPITALA MIEJSKIEGO IM. PCK W BIAŁYMSTOKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa osprzętu endoskopowego
do poradni gastroenterologicznej Samodzielnego Szpitala Miejskiego im.
PCK w Białymstoku zgodnie z zapotrzebowaniem oraz wymogami technicznymi
i jakościowymi przedstawionymi w załączniku nr 2 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6, 33.19.00.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy :
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -
zrealizowali z należytą starannością, w ostatnich trzech latach przed
dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, min. 3 zamówienia
na dostawy osprzętu endoskopowego, odpowiadających swoim rodzajem i
wartością dostawom, stanowiącym przedmiot zamówienia,
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia w przypadku, gdy zapłata nastąpi w ciągu 30 dni od
daty dostawy i wystawienia faktury;
4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na
podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne
zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy
przed terminem składania ofert; 2) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt.
1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo o zamówień publicznych i o
nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2
(wg załącznika nr 3);
3) wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienie, a jeżeli okres
prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim
rodzajem i wartością dostawom, stanowiącym przedmiot zamówienia, z
podaniem ich wartości, dat wykonania, odbiorców (wg Załącznika nr 4)
oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane
należycie,
4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa
w pkt. 2 ppkt. 1) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione
zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości.
5) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których
mowa w ppkt 5), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie
złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym
albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju
pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania.
3. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w terminie składania ofert nie
złożyli oświadczeń i dokumentów określonych w pkt 2 SIWZ lub którzy
złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym
terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie
postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpck.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Szpital Miejski im. PCK
ul. Sienkiewicza 79 (sekretariat IIIp)
15-003 Białystok.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2009 godzina 09:45, miejsce: Samodzielny Szpital Miejski im. PCK
ul. Sienkiewicza 79 (sekretariat IIIp)
15-003 Białystok.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: szczypce biopsyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczypce biopsyjne kolonoskopowe , gastroskopowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: igły kolonoskopowe, ustnikm do gastroskopów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: igły kolonoskopowe do ostrzykiwania, ustnik standardowy do ochrony gastroskopów i duoendoskopów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: petle elektrochirurgiczne, akcesoria do pompy płuczącej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pętle elektrochirurgiczne gastroskopowe, kolonoskopowe; akcesoria do pompy płuczącej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6, 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: giętka elektroda argonowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: gietka elektroda argonowa , śr ok 2,3 mm dł. ok. 2,2 m.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: siatka do usuwania polipów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: siatka do usuw3ania polipów, średnica 2,5mm, długośc osłonki 230cm, wielkość siatki 2x6.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: akcesoria do aparatu Fujinon.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: uszcelki do kanału biopsyjnego kompatybilne z aparatem Fujinon, olej do zaworów endoskopów firmy Fujinon.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.